Kerghübriid
Hübriid
Pistikhübriid
Täiselektriline
Loe Fordi elektrisõidukitest
Kerghübriid
Hübriid
Pistikhübriid
Täiselektriline
Loe Fordi elektrisõidukitest

Ford Ranger Raptor

Kahe turboga 2,0-liitrisel EcoBlue diiselmootoriga Rangeril on 10-käiguline automaatkäigukast ning käiguvahetuslabad. Varustatuna muljetavaldava maastikul sõitmise juhtimissüsteemiga (All-Terrain Management System), pakub nelikveoline Raptor ülimat sõiduelamust nii maanteel kui maastikul. Ranger Raptor on topeltkabiiniga pikap, mis tähendab, et sellel on täissuuruses kabiin ning neli ust ja laiendatud jalaruum. Ruumikas teine istmerida võimaldab Raptoris mugavalt kaasa võtta ka sõbrad ja pereliikmed. Kui võrrelda Raptorit ülejäänud Rangeri mudelivalikuga, on Ranger Raptor nagu suure jõudlusega väike veoauto.

Maastikul sõitmine

Iga maastik nõuab erinevat lähenemist. Nelikveolise Raptori võimete maksimaalseks kasutamiseks aitab maastikul sõitmise süsteem (Terrain Management System) muuhulgas reguleerida kiirendust, veojõukontrolli, roolitundlikkust ja käiguvahetust. Jõudluse maksimeerimiseks kõikides tingimustes saab valida kuue erineva režiimi seast: Normal, Sport; Grass, Gravel and Snow; Mud and Sand; Rock, ning maastikul sõitmiseks Baja.

Võistluste jaoks loodud vedrustus

Uuel Ford Ranger Raptoril on standardvarustuses vastavalt jõudlusele kohandatud legendaarne FOX Racing vedrustus maastikusõidu pehmendamiseks.

Easy Lift tagaluuk

Raptori Easy Lift tagaluugi nutikas disain muudab tagaluugi tunduvalt kergemaks ja võimaldab seda hõlpsalt avada ja sulgeda.

Ainulaadsed veljed, kaitserauad, sisekujundus ja iluvõre

Iluvõre, valuveljed koos maastikurehvidega ning esimesed ja tagumised kaitserauad annavad Raptorile omanäolise ilme. 33-tollised universaalrehvid, mis on standardvarustuses 17-tollistel valuvelgedel, on täpsema mustri ja pikema elueaga kui tavalised tehaserehvid. Ainulaadsed Raptori esimesed ja tagumised kaitserauad panevad punkti julgele välimusele. Soojendusega istmed, rool ja armatuurlaud teevad Ford Ranger Raptorist luksusliku pikapi.

Kallakult laskumine

Kallakult laskumise abi (Hill Descent Control) reguleerib kallakult laskumise kiirust maastikuoludes nii, et juht ei pea isegi piduri- või gaasipedaali puudutama. Süsteem töötab nii edasi- kui tagurpidikäigul.

Käiguvahetuslabad

Roolile kinnitatud käiguvahetuslabad tagavad kiire ja vaevatu käiguvahetuse ilma kätt roolilt võtmata.

Ford EcoBlue mootor

Ranger Raptori tipptasemel 2,0-liitrine kahe turboga EcoBlue diiselmootor on suurema võimsuse, parema efektiivsuse ja väiksema heitmekogusega. 213 hj ja 500 Nm pöördemomendiga mootor annab maastikul sõitmisele uue tähenduse.

Varustustasemed

Täiesti uus Ford Ranger
XL

Hind alates
36 100 €

Täiesti uus Ford Ranger
XLT

Hind alates
40 700 €

Täiesti uus Ford Ranger
Tremor

Hind alates
48 600 €

Täiesti uus Ford Ranger
Limited

Hind alates
50 000 €

Täiesti uus Ford Ranger
Wildtrak

Hind alates
52 100 €

Täiesti uus Ford Ranger
Wildtrak X

Hind alates
54 200 €