Kerghübriid
Hübriid
Pistikhübriid
Täiselektriline
Loe Fordi elektrisõidukitest
Kerghübriid
Hübriid
Pistikhübriid
Täiselektriline
Loe Fordi elektrisõidukitest

Sõiduelamus

Aitab tihedas linnaliikluses

Stop and Go funktsioon koos intelligentse kohanduva püsikiirusehoidjaga (Intelligent Adaptive Cruise Control) laseb määrata nii sõiduki kiiruse kui ka kauguse eesolevast sõidukist. Kui liiklus aeglustub, hoiab süsteem etteantud vahemaad, kui tingimused ei võimalda eelseadistatud sõidukiirust ning tiheda liikluse korral võib sõiduki täielikult peatada. Kui tee on taas vaba, kiirendab süsteem automaatselt eelnevalt valitud kiiruseni. Ideaalne linnakeskkonnas, kus on rohkelt peatumisi.

Aitab püsida lubatud kiiruse piirides

Intelligentne kiiruspiirik (Intelligent Speed Assist) töötab koos liiklusmärgituvastusega (Traffic Sign Recognition), võimaldades juhil teele keskenduda. Aktiveeritud süsteem tuvastab kiirusepiirangud ja reguleerib seejärel kiirust vastavalt nendele.

Esituled näevad kurvide taha

Dünaamiliste LED-esitulede ja päevasõidutuledega kohanduv valgustus (Adaptive Lightning) annab täpse ja intensiivselt ereda valgusmustri, mis kohandub automaatselt vastavalt erinevatele tee- ja sõiduoludele. Kaugtuled reguleerivad ennast automaatselt, et vältida teiste autojuhtide pimestamist ning suudavad kurve ja ristmikke valgustada enne nendeni jõudmist.

Roolivõimendi reageerib igas olukorras

Elektriline roolivõimendi (EPAS) kohandub automaatselt sinu auto kiiruse ja sõidutingimustega. Aeglasel sõidul muudab süsteem rataste pööramise lihtsamaks, parandades manööverdusvõimet, suurtel kiirustel aga kindlustab kontrolli rooli üle. EPAS arvestab ka külgtuule ja muude sõidutingimustega, vähendades rooli soovimatut vibreerimist.

Näeb mõlemale poole

Sõiduki esiosas asuv väike panoraamkaamera näeb mõlemalt poolt lähenevaid sõidukeid, jalgrattureid ja jalakäijaid ning edastab pildi S-MAXi multifunktsionaalsele ekraanile. Kaamera abi on hindamatu kitsast kohast väljatagurdamisel või tihedas liikluses, kus vaateväli on piiratud.

Stressivaba parkimine

Süsteem aitab külgboksist välja manööverdada, juht peab vaid kasutama gaasi- ja piduripedaali ning vahetama käike. Kui sõiduk on parkimiskohalt lahkunud, kuvatakse näidikupaneelile vastav teade.

Lihtne tagurdada

Teetähised, jalgrattad, äärekivid… Tahavaatekaamera kuvab keskekraanile vaate sõiduki taha jäävast. Lisaks märkamatuks jääda võivatele objektidele kuvab süsteem virtuaalseid jooni, mis aitavad parkida kõige ka väiksematesse parkimiskohtadesse.

Turvaliselt oma sõidurajal

Sõiduraja hoidmise süsteem (Lane Keeping System) kasutab esikaamerat, et tuvastada teelt kõrvalekaldumine. Kui kaldud oma sõidureast kõrvale, hoiatab auto sind rooli vibreerimise ja visuaalse märguande kuvamisega. Kui reageerid aeglaselt või ei reageeri üldse, keerab süsteem kergelt rooli ja aitab sind ohutult õigele sõidureale tagasi. Tehnoloogia on mõeldud kasutamiseks eelkõige mitmerealistel suurte kiirustega teedel, lülitudes automaatselt välja kiirusel alla 65 km/h (võimalik ka käsitsi välja lülitada).

Kaitseb ka jalakäijaid

Kokkupõrke ennetussüsteem (Pre-Collision Assist) tuvastab teelolevad või ristmikku ületavad sõidukid ja jalakäijad ning annab neist teada. Kui sa ei reageeri, rakendab süsteem automaatselt pidurid. See tehnoloogia aitab vähendada õnnetuste raskust või neid üldse vältida. Funktsioon toimib kiirusel kuni 80 km/h.

Nutikad esituled

Dünaamiliste LED-esitulede ja päevasõidutuledega kohanduv valgustus (Adaptive Lightning) annab täpse ja intensiivselt ereda valgusmustri, mis kohandub automaatselt vastavalt erinevatele tee- ja sõiduoludele. LED-suunatuledes olevad valgusribad süttivad järjest nähtavuse tagamiseks. Kaugtuled reguleeribvad ennast automaatselt, et vältida teiste juhtide pimestamist ja jälgivad teed, aidates kurvides selgemini näha.

Näeb seda, mida sina ei näe

Pimenurga infosüsteem (The Blind Spot Information System) kasutab RADAR-andureid, et näha sõidukeid, mis võivad jääda sinu pimenurka. Andurid asuvad auto mõlemal küljel ja hoiatavad külgmistes peeglites olevate hoiatustuledega.

Abi nõlvalt startimisel

Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab mäkketõusu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2,5 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Stardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.

Maksimaalne kontroll kurvides

Pöördemomendi juhtimine (Torque Vectoring Control) reageerib teekattele 100 korda sekundis (33 korda kiiremini kui silmapilgutus). Selle teabe abil tasakaalustatakse mõlemale esirattale langev võimsus, suurendatakse haarduvust ja teravdatakse juhitavust, aidates läbida kurve ja tee ebatasasusi.

Märkab sõidukeid, mida sina ei märka

Ristuva liikluse hoiatussüsteem (Cross Traffic Alert) on osa pimenurga infosüsteemist. Parkimiskohalt väljatagurdamisel suudab süsteem tuvastada mööduvad sõidukid ning hoiatab juhti helisignaali ja vastava külje peeglis oleva hoiatustulega.

Ford SYNC hädaabiteenus

Õnnetuse korral, kus turvapadi on avanenud või mootor seiskunud, kasutab tehnoloogia Bluetoothiga® ühendatud mobiiltelefoni, et helistada automaatselt otse päästeteenistusse. Vajadusel saad selle kõne katkestada ja ise edasi rääkida. Süsteem edastab sinu GPS-koordinaadid isegi siis, kui oled teadvuseta.

Nutikad klaasipuhastid

Fordi Clearview süsteem pritsib vedelikku kogu klaasipuhasti ulatuses, tagades puhtama tuuleklaasi ja seeläbi parema nähtavuse. Tänu väiksemale kulule ei pea klaasipesuvedelikku lisama nii tihti kui varem.

Varustustasemed

Ford S-MAX
TREND

Hind alates
29 900 €

Ford S-MAX
TITANIUM

Hind alates
31 900 €

Ford S-MAX
ST-LINE

Hind alates
34 200 €

Ford S-MAX
VIGNALE

Hind alates
42 300 €