Hind alates 22 662 €
Hind alates 26 492 €
Hind alates 28 100 €
Hind alates 29 204 €
Hind alates 23 920 €
TULEKUL
Hind alates 52 606 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 31 600 €
Hind alates 84 900 €
Hind alates 36 100 €
Hind alates 63 800 €
Hind alates 21 120 €
Hind alates 33 900 €
Hind alates 39 900 €
Hind alates 37 900 €
Hind alates 55 300 €
Hind alates 37 500 €
Hind alates 64 400 €
Uue Ford Rangeriga saavad kõik tööd tehtud. Euroopa enimmüüdud pikap on varustatud kõigi aegade nutikamate tehnoloogiatega – sõidurea hoidmissüsteem (Lane Keeping Aid) ning parkimisandurid suurendavad teel olles sinu turvatunnet, nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist), kallakult laskumise abi (Hill Descent Control) ning aktiivne parkimisabi (Active Park Assist) hoiavad autot kontrolli all.
Uues Rangeris saab sõidu ajal nelikveo vahetada ümber tagaveoks ja vastupidi. Kui sõidad siledal teel, hoia sees tagarattavedu, kui aga jõuad maastikule või teetingimused halvenevad, saad hõlpsalt sisse lülitada nelikveo.
Aktiivne parkimisabi (Active Park Assist) juhib su vaevata parkimiskohale vaid ühe lihtsa nupuvajutusega. Andurid leiavad sobiva parkimiskoha ja sinu ülesandeks on ekraanil kuvatavate juhiste järgi vajutada vaid gaasi- või piduripedaali ning valida sobiv käik.
Mittekohanduva valgustusega LED-esituled muudavad valgusvihu mustrit automaatselt, et rakendada tingimustele parimat valguse jaotust. See tagab kõige efektiivsema valgustusmustri loomise automaatselt igas olukorras alates kiirteedest kuni väikeste kõrvalteedeni. Vastutuleva auto tuvastamisel lülituvad kaugtuled automaatselt ümber lähituledeks.
Saad ise valida kiiruse, millega soovid sõita, ja süsteem säilitab selle. Kui sisseehitatud RADAR-andur tuvastab eespool sõiduki, säilitab Ranger automaatselt määratud vahemaa ka siis, kui liiklusolud ei võimalda valitud kiirusel liikumist.
Sõiduraja hoidmise süsteem (The Lane Keeping System) kasutab esikaamerat, et tuvastada sõidurajalt kõrvalekaldumine ning annab roolile kerge impulsi, et sind teele tagasi suunata. Kergelt vibreeriv rool annab märku, kui ratas puutub vastu pidevjoont või teeserva, samuti kuvatakse visuaalne hoiatus. Tehnoloogia aktiveerub kiirusel alates 64 km/h.
Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab kallakul sõidu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2–3 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Nõlvaltstardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.
Lisakontroll kallakult laskumisel (Hill Descent Control) reguleerib maastikul laskumise kiirust ilma, et peaksid kasutama piduri- või gaasipedaali. Süsteem töötab nii edasi- kui tagurpidikäigul.
Esimesed ja tagumised parkimisandurid aitavad hinnata sõiduki ja ümbritsevate takistuste vahelist kaugust. Takistuse tuvastamisel aktiveerivad nad helisignaali, mis tugevneb sellele lähemale jõudmisel.
Teetähised, jalgrattad, äärekivid… Tahavaatekaamera kuvab keskekraanile vaate sõiduki taha jäävast. Lisaks märkamatuks jääda võivatele objektidele kuvab süsteem virtuaalseid jooni, mis aitavad parkida kõige ka väiksematesse parkimiskohtadesse. Tagurpidikäigu valikul aktiveerub kaamera automaatselt.
Öist sõitu toetav valgustussüsteem (Auto High Beam) lülitab esituled teisi pimestamata ajutiselt ümber, kui tuvastab vastutuleva või eesoleva sõiduki. Seejärel lülituvad kaugtuled automaatselt tagasi, tagades sulle maksimaalse nähtavuse.
Juhi hoiatussüsteem (Driver Alert) jälgib pidevalt juhi sõidukäitumist ja märkab väsimusest põhjustatud muutuseid. Kui süsteem tuvastab, et juhi valvsus väheneb, ilmub ekraanile hoiatusikoon, mis soovitab sõitmises pausi teha. Kui juhi tähelepanelikkus veelgi väheneb, korratakse teadet koos helisignaaliga.
Õnnetuse korral, kus turvapadi on avanenud või mootor seiskunud, kasutab tehnoloogia Bluetoothiga® ühendatud mobiiltelefoni, et helistada automaatselt otse päästeteenistusse. Vajadusel saad selle kõne katkestada ja ise edasi rääkida. Süsteem edastab sinu GPS-koordinaadid isegi siis, kui oled teadvuseta.