Hind alates 22 662 €
Hind alates 26 492 €
Hind alates 28 100 €
Hind alates 29 204 €
Hind alates 23 920 €
TULEKUL
Hind alates 52 606 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 31 600 €
Hind alates 84 900 €
Hind alates 81 700 €
Hind alates 36 100 €
Hind alates 63 800 €
Hind alates 21 120 €
Hind alates 33 900 €
Hind alates 39 900 €
Hind alates 37 900 €
Hind alates 37 500 €
Hind alates 64 400 €
Focus annab sulle parima sõiduelamuse.
Uue põlvkonna Focusel on mitmeid täiustatud funktsioone. Ford Co-Pilot360, muljetavaldavad juhiabitehnoloogiad, sh adaptiivne püsikiirusehoidja (Adaptive Cruise Control) koos Stop and Go funktsiooniga ning sõidurea hoidmise süsteem (Lane Centring) ja aktiivne parkimisabi (Active Park Assist 2). Koos aitavad need nutikad tehnoloogiad hallata kiirendust, pidurdamist ja roolimist.
Ford Co-Pilot360 on ühendab hulgaliselt tehnoloogiaid, mis muudavad sinu sõiduelamuse mugavamaks ja nauditavamaks kui kunagi varem. Näiteks kohandab adaptiivne püsikiirusehoidja (Adaptive Cruise Control) koos Stop and Go funktsiooniga sinu auto kiiruse vastavalt eesolevale sõidukile, tunneb ära liiklusmärgid ning reguleerib vastavalt auto kiirust. Sõidurajal püsimise tehnoloogia pakub teekattemärgistust jälgides roolimisabi, mis aitab sul hoida auto oma sõidurajal.
Uue põlvkonna aktiivne parkimisabi (Active Park Assist 2) juhib sind parkimiskohta ning kontrollib kiirendust, käiguvahetust ja pidurdamist. Saad valida, kummale poole teed soovid parkida, ning kas teega risti või paralleelselt. Seejärel vajuta nuppu ja ning lase autol kogu töö enda eest ära teha. Active Park Assist 2 on saadaval automaatkäigukastiga mudelitel.
Fordi dünaamilised LED-esituled kohanduvad automaatselt erinevatele tee- ja sõiduoludele, muutes valgusmustreid vastavalt erinevatele olukordadele, sealhulgas kurvides või ringristmikele lähenedes. Pimestamisvastased kaugtuled kohanduvad teeoludega vastutulevaid autosid maksimaalselt valgustades ja minimaalselt pimestades.
Saad oma sõiduelamust isikupärastada, muutes Focuse käiguvahetust ja roolitunnetust vastavalt oma sõidustiilile. Valida saab seitsme sõidurežiimi vahel: Normal, ECO, Sport, Comfort, Eco-Comfort, Slippery ja Trail.
Elektriline seisupidur on lihtne uuendus, millel on mõned üllatavad eelised. Näiteks jätab see salongi rohkem ruumi, seda on lihtsam rakendada ja sa ei pea pidureid nii tihti hooldama. Elektrilise seisupiduri rakendamiseks tuleb vaid keskkonsoolis nuppu vajutada.
Head-up-ekraan projitseerib põhiteabe sinu vaatevälja nii, et saad jälgida eesolevat teed. Värvilisel ekraanil kuvatavat teavet saab kohandada vastavalt sinu eelistustele.
Liiklusmärgituvastus (Traffic Sign Recognition) teeb kindlaks liiklusmärgid sõltumata sellest, kas nad asuvad tee ääres või selle kohal, on püsivad või ajutised. Liikluspiirangute eest hoiatavad keelumärgid (kiiruse- ja möödasõidupiirangud) kuvatakse näidikupaneelil vastavate ikoonidena.
Intelligentne kiiruspiirik (Intelligent Speed Assist) aitab püsida lubatud kiirusel, võimaldades sul teele keskenduda. Esikaamera tuvastab kehtiva kiirusepiirangu ning süsteem reguleerib sõiduki kiiruse automaatselt selle piirini.
Adaptiivne püsikiirusehoidja kohandab auto kiiruse vastavalt eesolevale sõidukile. Sisesta lihtsalt oma soovitud kiirus ja kaugus eesolevast sõidukist ning säilitad automaatselt määratud vahemaa ka siis, kui liiklusolud ei võimalda valitud kiirusel liikumist.
Roolimisabi (Emergency Steering Assist) aitab radarit ja kaamerat kasutades eespool aeglaselt liikuvaid ja seisvaid sõidukeid tuvastada ning neist kokkupõrke vältimiseks mööda manööverdada. Tehnoloogia aktiveerub, kui kokkupõrke vältimiseks pole pidurdamiseks piisavalt ruumi ja on oht teelt välja sõita.
Sõiduraja hoidmise süsteem (The Lane Keeping System) kasutab esikaamerat, et tuvastada sõidurajalt kõrvalekaldumine ning annab roolile kerge impulsi, et sind teele tagasi suunata. Kergelt vibreeriv rool annab märku, kui ratas puutub vastu pidevjoont või teeserva, samuti kuvatakse visuaalne hoiatus. Tehnoloogia deaktiveerub kiirusel alla 64 km/h ning selle saab ka ise välja lülitada.
Pimenurga infosüsteem (The Blind Spot Information System) kasutab RADAR-andureid, et näha sõidukeid, mis võivad jääda sinu pimenurka. Andurid asuvad auto mõlemal küljel ja hoiatavad sind külgmistes peeglites olevate oranžide hoiatustuledega.
Ristuva liikluse hoiatussüsteem (Cross Traffic Alert) on osa pimenurga infosüsteemist. Parkimiskohalt väljatagurdamisel suudab süsteem tuvastada peatselt mööduvad sõidukid ning hoiatab juhti vastava külje peeglis oleva hoiatustulega.
Avariijärgne pidurdamine aitab õnnetuse korral vähendada järgmiste kokkupõrgete võimalust. Kui süsteem tuvastab õnnetuse, rakendub automaatselt hädapidurdussüsteem, mis aitab vältida auto veeremist järgmiste võimalike takistuste poole.
Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab kallakul sõidu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2–3 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Stardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.
Focus on varustatud esmaklassilise ohutustehnoloogiaga. Mõned süsteemid vähendavad kokkupõrgete tugevust, teised aga aitavad neid täielikult vältida. Selle tõestuseks on Euro NCAP andnud Focusele uute rangete 2018. aasta testimis- ja hindamisprotokollide alusel maksimaalse 5-tärnise hinnangu.
Split-View kaameratehnoloogia aitab näha sõiduki taga olevat liiklusolukorda, näidates sulle sõiduki taga asuvast alast 180-kraadist pilti. See aitab märgata takistusi, mida tagurdades ei näe üle õla ega peeglitest vaadates.
Juhi hoiatussüsteem (Driver Alert) jälgib pidevalt juhi sõidukäitumist ja märkab väsimusest põhjustatud muutusi. Kui süsteem tuvastab, et juhi valvsus väheneb, ilmub ekraanile hoiatusikoon, mis soovitab sõitmises pausi teha. Kui juhi tähelepanelikkus veelgi väheneb, korratakse teadet koos helisignaaliga.
Reaalajas liiklusuuendused edastatakse otse sinu SYNC 3 navigatsioonisüsteemi iga 30 sekundi järel. Seejärel kohandab tehnoloogia sinu soovitud marsruudi vastavalt liiklusoludele, aidates sul õigeaegselt kohale jõuda.